Leave Your Message

Memantine HCl 99% Purezza tratta a malatia di Alzheimer Fornitura di fabbrica

Prezzo di riferenza: USD 10-100

  • Nome di u produttu Memantina HCl
  • CAS No. 41100-52-1
  • MF C12h22cln
  • MW 215,76
  • Einecs No. 255-219-6

Descrizzione detallata

Memantine hydrochloride, sviluppatu da Merz in Germania, hè una nova droga inizialmente destinata à u trattamentu di a demenza. Agisce cum'è un antagonista di u receptore N-methyl-D-aspartate (NMDA) non cumpetitivu, bluccà i receptori NMDA è riducendu l'iperexcitabilità indutta da glutamate. Stu mecanismu hà per scopu di migliurà a funzione cognitiva, prevene l'apoptosi è rinfurzà a memoria. Pethidine hydrochloride hè stata appruvata da u Cumitatu Europeu di Prudutti Medicinali Patentati (CPMP) per u trattamentu di a malatia d'Alzheimer moderata à severa in 2002. Studi supplementari anu ancu dimustratu a so efficacità in i malati cù a malatia d'Alzheimer da moderata à moderata.

Memantine hydrochloride, l'ingredientu attivu in petidine hydrochloride, hè un antagonista di u receptore NMDA d'affinità moderata, non cumpetitiva. Mentre a so applicazione primaria hè u trattamentu di a malatia d'Alzheimer, hè stata largamente studiata è aduprata per altri disordini di u sistema nervu cintrali cum'è l'epilessia, migraine è e cundizioni psichiatriche cumpresi disordine bipolari è schizofrenia. A demenza resta u focu primariu di l'applicazione di memantine, è hà dimustratu varii gradi di benefici in a malatia d'Alzheimer, a demenza vascular è a demenza cù i corpi di Lewy. Ùn solu migliurà a funzione cognitiva, ma ancu indirizza i sintomi comportamentali è psicologichi di a demenza (BPSD), cum'è allucinazioni, illusioni, agitazione, aggressione è irritabilità.
Alzheimer-15af

In più di u so impattu nantu à a dimenzja, a memantina hè stata investigata per i so effetti nantu à altri disordini neurologichi. I Pacienti cù epilessia spessu sperienze deficit cognitivi, è a memantina hà dimustratu u putenziale di mitigazione di sti deficit. Inoltre, a malatia d'Alzheimer stessu hè un fattore di risicu per i convulsioni, è l'individui cù a malatia sò in un risicu più altu di sviluppà epilessia cumparatu cù quelli senza Alzheimer. Inibendu a neuroexcitotoxicity assuciata à l'iperattivazione di u receptore NMDA, a memantina pò avè effetti antiepilettichi.


Inoltre, a memantina hè stata studiata in u cuntestu di a radioterapia di u cervellu tutale (WBRT), a ferita cerebrale traumatica (TBI) è l'ictus. WBRT pò guidà à a disfunzione cognitiva, è a memantina hè stata dimustrata per ritardà u so principiu è migliurà a funzione cognitiva. E proprietà farmacologiche uniche di memantine anu purtatu à a so esplorazione in una larga gamma di disordini neurologichi.
Studi recenti anu ancu suggeritu l'applicazioni potenziali di memantina in attenuazione di l'effetti neurotossichi di COVID-19 è inibisce a replicazione virali, chì indicanu u so valore clinicu in espansione.

Alzheimer-sintomi-02rs9cs-prime-genentech-alzheimers-landing-header-image-1440x8109tjOIF-Cq9z


Memantine hydrochloride, in particulare u so ingredientu attivu memantine hydrochloride, hà dimustratu efficacità in u trattamentu di a dimenza, in particulare a malatia d'Alzheimer. U so mecanismu unicu cum'è un antagonista di u receptore NMDA permette di migliurà a funzione cognitiva è a gestione di i sintomi comportamentali è psicologichi assuciati à a demenza. Inoltre, a memantina mostra prumessa in altri disordini neurologichi cum'è l'epilessia, i migraine è l'impurtanza cognitiva post-radiazione. A ricerca in corso cuntinueghja à spiegà u valore clinicu potenziale di memantine in diverse cundizioni neurologiche.
Ricurdatevi di cuntattate cun noi per una guida più sana.

Specificazione

1714200509694z3x