Leave Your Message

Vincristine Sulfate Powder Vincristine Purità Vincristine CAS 57-22-7

  • Nome di u produttu Vincristina
  • Apparizione Polvere cristallina bianca
  • CAS No. 57-22-7
  • Formula chimica C46H56N4O10
  • Pesu moleculare 824.95764
  • Puntu di fusione 211-216 ℃
  • Densità 1.4
  • Indice di rifrazione 1.677

Descrizzione detallata

A vincristina hè una polvere cristallina bianca à bianca. Hè praticamente insolubile in acqua, ma si dissolve in certi solventi organici. U compostu puru hè inodore è hè tipicamenti almacenatu in un locu seccu è scuru in cundizioni di temperatura cuntrullata per mantene a so stabilità. Hè un alcaloide naturali derivati ​​​​da a pianta pervinca di Madagascar (Catharanthus roseus). A so struttura chimica s'assumiglia à quella di vinblastina, un altru alkaloide vinca. Vincristine hè largamente utilizatu in u trattamentu di varii tipi di cancro, cumprese leucemia, linfoma è tumuri solidi. .

A vincristina hè un inibitore di i microtubuli chì disturba a furmazione di i microtubuli, chì sò cumpunenti essenziali di u citoscheletru di a cellula. In u ligame à a tubulina, impedisce l'assemblea di i microtubuli, chì porta à l'arrestu mitoticu è a morte di e cellule in e cellule chì si dividenu attivamente. Vincristine hè particularmente efficace contr'à e cellule di cancro chì si dividenu rapidamente. L'applicazioni cliniche di vincristina includenu u trattamentu di diverse malignità cum'è leucemia limfoblastica aguda (ALL), linfomi Hodgkin è non-Hodgkin, tumori solidi pediatrici è adulti, neuroblastoma è rabdomiosarcoma. Vincristine hè spessu usata. in cumbinazioni cù altri agenti chimioterapeuti cum'è parte di regimi di trattamentu multi-droga, cunnisciuti cullettivamente cum'è chimioterapia cumminata.


2136526x91

In più di u so usu primariu in u trattamentu di u cancer, a vincristina hà ancu dimustratu l'efficacità in a gestione di certi cundizioni non-oncologichi. Hè aduprata in u trattamentu di a purpura trombocitopenica idiopatica (ITP), un disordine autoimmune carattarizatu da un bassu conte di piastrine. A vincristina hà dimustratu u putenziale in a gestione di diverse cundizioni neurologiche, cumprese a polineuropatia demielinizante inflamatoria cronica (CIDP) è i disordini neuropsichiatrici autoimmuni pediatrici assuciati à infezioni streptococca (PANDAS).


Inoltre, e proprietà anti-angiogeniche di vincristine anu purtatu à l'esplorazione di u so putenziale usu in u trattamentu di diversi disordini proliferativi, cumprese a retinopatia diabetica è a degenerazione maculare ligata à l'età. altre cundizione medica hè cunsiderata off-label è esige una valutazione attenta di i risichi potenziali è di i benefici. In riassuntu, a vincristina, derivata da a pianta pervinca di Madagascar, hè un preziosu agentu anti-cancer chì disturba a furmazione di microtubuli è induce a morte di e cellule in a divisione di cellule. una larga gamma di applicazioni cliniche includenu u trattamentu di leucemia, limfoma, tumuri solidi, è certi cundizioni non-oncologichi. Mentre u so usu primariu hè in a terapia di cancro, a ricerca in corso cuntinueghja à spiegà u so potenziale in diverse cundizioni mediche.

prudutti1 (3) hq6prudutti1 (4)mnpprudutti1 (6)zef


Specificazione

23452354nls

Make an free consultant

Your Name*

Phone Number

Country

Remarks*

rest